Veelgestelde vragen

Mijn account
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je op de mijn account pagina op de link "Paswoord vergeten" klikken. Je geeft je e-mailadres in en krijgt via e-mail instructies om je wachtwoord te resetten.

Moet ik me registreren bij Lured Water- en Hengelsport?
Tijdens je eerste bestelling bij Lured Water- en Hengelsport geef je je persoonlijke gegevens door, zodat we je bestelling kunnen opsturen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om aan te melden met je e-mailadres en paswoord. Dat bespaart tijd en werk en je gegevens zijn altijd correct. Je kan nog altijd je contactgegevens aanpassen tijdens een bestelling, indien je dit wenst.

Bestellen
Wat als een product niet op voorraad is?
De meeste producten op de webshop zijn op voorraad en kunnen meteen geleverd worden. Indien er een product niet op voorraad is, wordt dit vermeld in de productomschrijving. In dit geval zal Lured Water- en Hengelsport het product bestellen bij de groothandel of producent en je persoonlijk op de hoogte brengen van de levertermijn. Indien Lured Water- en Hengelsport het product niet zou kunnen leveren binnen een maximale termijn van 3 maanden, krijg je je betaling terug gestort zonder interest.

Betalingen
Hoe kan ik betalen bij Lured Water- en Hengelsport?
In de winkel kan je betalen met contant geld, bancontact, Payconiq of credit card. Op de webshop kan je betalen via:

Bank transfer
Bancontact / Payconiq
Belfius Direct Net
KBC/CBC
PayPal (VISA, MasterCard, American Express, Discover Network)
iDEAL
SOFORT Banking
Giropay
Cartes Bancaires

Verzending
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?
Indien je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kan je best binnen 24uur contact met ons opnemen via koen@lured.be. Wij nemen dan even telefonisch contact met je op. Na overleg kan je het pakje terugsturen en vervangen we de artikels die stuk zijn. Retourzendingen stuur je naar: Lured Water- en Hengelsport, Diestersteenweg 106, 3680 Maaseik, België.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om aan te geven dat je je bestelling op een ander adres wilt laten leveren. Je kan dan bijvoorbeeld het adres van je werk invullen of dat van een familielid, buren of vrienden die wel thuis zijn overdag.
Als er niemand thuis is op het moment van de levering zal er een kaartje in de brievenbus gestopt worden waarmee je het pakje bij een postkantoor of postpunt in de buurt kan gaan halen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra Lured Water- en Hengelsport de betaling ontvangen heeft, zal de bestelling samengesteld worden. Indien alle producten op voorraad zijn (en dat is meer dan 90% van ons aanbod), mag je je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen thuis verwachten.